pátek 2. května 2014

Udaipur

Přesun vlakem byl bezproblémový... Já se prospal, Urbec prechroustal kousek Konečné diagnózy. Do Udaipuru jsme dorazili včas. Ceny taxíků do města měly byt určené vládou. Bohužel jejich budka byla zavřená, takže jsme si museli sehnat vlastního. Nakonec i docela levně. V hotelu Dream heaven jsme si vzali menší pokoj, ale poprvé s klimou! Předešlá noc byla totiž strašná - horká.

Já jsem zůstal na pokoji, protože jsem byl z toho vcerejsiho slunicka nějaký přešly... Urbec sel prozkoumat město. Večer už mi bylo lépe, takže následovala zranice :-)
Druhy den jsme si konečně koupili sandály - doteď jsme chodili v botech. Hlavní program bylo místní palác na břehu jezera. Je to zároveň i luxusní hotel. Co vám budu říkat, byl pěkný :-) pak jsme se bloudivym způsobem presunuli do muzea starých aut, kde vystavovali auto z Bondovky Octopussy. Cestou jsme narazili na Inda, albína... Jak stěna :-) ale jediný dokázal poradit správný směr.

Kromě zámku se tady da jet na projížďku na koních - ne. Nebo zkouknout západ slunce z jiného "paláce" na kopci. To jsme zkusili a po cestě nás naštval taxikář, který nás obiral o prachy... A samotný zážitek nic extra. Kdyby slunko zapadalo nad městem, tak by to byla jiná liga. Jo a ještě se da jet na lodicky... Taky ne :-)

Takže zbývalo jídlo a bazény... Jeden maji hned vedle, druhy v paláci - luxus. Akorát pivo za draho :-(  dneska ještě zkoukneme střešní bazén a nočním přesunem ukoncime povalovaci část dovolené.

Mimochodem, odvezeme si odtud nějaké hadry ... Opět košile či saka.. Vše na míru jako z Thajska. Když nám to tak holky chvalily :-) kurz vaření tady nebude, nějak jsme to zazdili. Jedeme nočním busem do Jodhpuru, modrého mesta. Teď si ctu já, urbec vyspava draka. Odpoledne jdeme vyzvednout hadry a asi na ten bazén. Zatím!

2 komentáře:

  1. MamaJa:toz to by me zajimalo,kolik te slivovice mate...jo a bacha na velikosti hadriku :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zdar a sílu. Tož jsem to vše přečetl (díky tabletu velmi rychle čitelný sloh, díky za tu techniku:) a zní to parádně. Tož přeji hodně zdaru při dalších cestách. Pavel

    OdpovědětVymazat